Let me shake up your world

Fredag idag, woah! Ganska ok för min del.
Idag startade vi två nya kurser, frisörteknik B och naturkunskap A. Första lektionen fick vi besök av en L'anza kille som pratade om deras produkter. Intressant var det och vi åt lite nötter på rasten. Efter rasten fick vi vara i salongen och styla varandra och pröva på produkterna. Också helt ok.

Idag serverades kycklingfile och vi alla hoppades på att någon skulle trilla i trappen då vi hade första parkett plats. Troligtvis var de ingen som halkade för att dem tydligt har satt upp lappar med en klar text "halkrisk". Så vi gick till gvg för att köpa godis för att klara oss igenom naturkunskapen, gick helt okej och vi blev släppta så att vi hann med tre-tåget.

Ikväll ska jag och martina laga mat. mums.
ps, jag bajsade inte i mina strumpbyxor.



Kommentarer
inte lisa iallafall!

jooo det gjorde du! bajs bajs bajs!

2010-01-15 @ 17:41:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0