let the good times roll

Alla mina planer för dagen ändrades. Jag tog inte en promenad genom hela spåret, bara 1/3. Jag träffade inte evelina, jag fikade inte med lisa och titti och jag träffade inte grabbarna. Istället plockade jag fram min kockmössa och mitt kockförkläde och placerade mig framför spisen. Pasta och skinksås fick bli dagens rätt. Det blev gott och min tallrik var full, jag har en tendes att plocka till mig mer mat än jag äter. Märkte jag idag när jag slängde hälften.

Framåt kvällningen åkte jag hem till lisa för att mysa. Hennes pappa bakade oss väldigt goda pannkakor som severades tillsammans med glass och sylt. Världens härligaste, båda två! Sedan bjöd lisa på egenbakade muffins och te! Super gott även det! När hon kommer hit ska jag bjuda henne på mina kakor. hehe. Vi myste i soffan framför tvn och sedan var de dags för mig att pysa hemåt.

nu ska jag kolla på film och sova tidigt OCH vakna tidigt. puss&godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0