på gott och ont

Idag försökte jag sova länge, vaknade 8 och mamma lagade gröt åt mig. Somnade och vaknade igen vid 11. Längst so far tror jag nog. Cyklade till jobbet vid halv 1. Har kommit underfund med att den oerhört snygga killen inte bara är snygg, charmig och trevligt också. Helt okej kombination. Honom skulle haft i bakfickan och kunna plocka fram igen när det blir lite motigt i livet. Lite som idag.

Slutade klockan fem och cyklade hem. Idag hade jag gjort ett helt fel klädval. Jeans och långärmad. Vad tänkte jag där liksom? Måste ha varit morgonens regn som lurade mig. Vi åkte ut med båten hela familjen men åkte hem när det började regna. Snart ska jag och martina ta en joggingtur, inte en chans att jag beger mig  ut själv. Nix. Njet. Icke.

Jag saknar mina fina vänner för övrigt.
väldigt mycket!
(<3), hehe julia!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0