onsdag 21juli

Jag känner mig lite såhär nu:

Som en död fisk. Detta är förresten gårdagens resultat av min och pappas båttur. 14 fiskar plus 4 som vi slängde tillbaka igen. Helhjärtat.

Morgonpasset idag, det var tungt. Fast vad gör de när den söta killen springer runt mig med alla sina tusen varor, helt okej. Hehehe. Nä, skämt å sido. Tog faktiskt en promenad till maxi idag, i bara linne sådär halv 8 på morgonen. Skönt. Idag blev en dansk i rullstol arg på mig och anklade mig för att ljuga om vart jordgubbarna kommer ifrån. Lite chockad blev jag, men sedan fick han nog skuldkänslor för han kom tillbaka och sa åt mig att ha en bra dag. Eller har han kanske grova humörsväningar. Nått av det måste det ju vara. När jag jobbat klart kom pappa och  hämtade mig och så skulle jag inhandla lite saker som ska bli en tårta sedan. Åkte hem efter mycket om och men med leenden och hallåande.

Sov som en stock, alternativt: död fisk, när jag kom hem. Gick en promenad med mamma för att köpa glass, fick sällskap av hennes kompis med barn.  Nu är jag hemma igen, ska snart hem till lisen och hämta min klänning.

Imorgon är inte vilken dag som helst :)


trött gos



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0