17 juni

Fan vad sjukt att det är ett helt år sedan vi satt nervösa på tåget och skulle åka till Spanien. Minns det som om det var igår. Utan att överdriva. Skulle kunna gå tillbaka i tiden ett år för att spendera en vecka tillsammans med er. Bara en gång till. Ska inte säga något mer om det nu, för då förstör jag bara det. Vi låter det vara såhär.

Sådär lagom fräsha klocka 5 på morgonen efter en galen kväll i norrmännens hus. Ja, då blir det såhär.

Idag har jag även jobbat, men slutade tidigare då jag fick slut på gubbar. Helt okej för min del. Jag tog med mig lite jordgubbar hem och så köpte jag glass också. Smaskens. Gick även en liten runda med mamma när jag kom hem. Nu blir det omedelbums ner i sängen för jobbet kallar på mig klockan 8 imon. Buhu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0