Åhh

Igår var en jäkla dag alltså. Jag kände mest avundsjuka hela dagen. Förberedelser hela dagen fick mig att knappt hinna äta frukost. Blåsa ballonger, duka bordet, städa, ja ni vet allt som måste göras. Det gjorde vi. Klockan 2 hoppade jag i duschen och var färdig lagom till avfärd. Klockan 5 stod jag som en paparazi och skulle fotografera utspringningen. DÄR blev jag som mest avundsjuk. Jag vill också springa ut med mina fina vänner.

Ja, sedan gick vi längs gatorna ner till torget för att se dem åka runt på sina flak. DÄR blev jag också avundsjuk. Tänk FR1 när vi står där, total lycka. När de åkt färdigt åkte jag hem och fixade välkomsdrinkar och hälsade på hela min släkt. När även martina anlänt blev det god mat, sedan god efterrätt och till sist en god tårta. Martina begav sig mot speak och jag fick stanna hemma. När alla hade gått hem slocknade jag i sängen. Omedelbums.

Imorgon kommer nog en fet jävla bildbomb! Med bilder från balen och studenten. Kan hända. Nu ska jag in i duschen och ikväll ska det pimplas vin!




en torsdag i skolan, mysmysmys!
gillar att alla kör stenhårt på två-finger-posen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0