apapapapa

De tre senaste timmarna har jag spenderat framför datorn, i ren desperation att få igång min mobil igen. Jag hatar iTunes och iPhone och min dator och mitt internet och allt det där i en kombination. Fan. Det slutade med att jag avinstallerade itunes och nu laddar jag ner de igen. Vad som känns bra, bäst troligtvis, är att ALLT på mobilen kommer att försvinna. Gr8 m8, vill bajsa på dig nu.

Vi drog aldrig igång grillen igår, utan stekte de på spisen istället. Åt och mös på altanen, sen mös vi i min säng också. Tills jag skulle sova och jobba. Gick bra idag, vädret har varit så jäkla bra. Ett moln typ. Fint det. När jag slutade cyklade jag direkt till min altan, tänkte nästan cykla ända fram till baksidan med cykeln om vi inte hade haft ett stängsel där. Låg där fram tills jag hade svettats ihjäl och sådär fränt. Gick in och skulle fixa med mobilen, den dog och här sitter jag ännu.

Imorgon är det back på haganäs igen, en vecka kvar. Suger lite att det typ ska vara APfint väder. Åh. Jaja, nu ska jag göra ett sista försök att återuppliva hjärtat, fungerar det inte så dör jag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0