Död fisk

Känner mig som en avlivad fisk. Jag har flutit upp till ytan liggandes upp och ner i min säng. Vet inte hur det går till, men det är så det ligger till. Aldrig känt mig såhär... använd och ur funktion. Ingen luft kvar. Kursen var som vanligt ganska givande. Team sportia skulle vara där och föreläsa men de hade han glömt bort sä någon annan random fick prata in franchising. Sedan skulle vi dra igång med vårt egna företag. Tufft. Vid tre slutade vi och jag drog vidare mot jobb nummer två. Full fräs och sex timmar var jag mer än redo att åka där ifrån. Åt lite och nu ligger jag som den döda fisken i sängen. Har lite dåligt samvete över att jag svalde två tabletter samtidigt när de egentligen ska tas vid varje måltid. Fyfyfy. Nu ska jag sova, imorgon väntas jobb och midsommar! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0