här finns inga brustna hjärtan, alla ser likadana ut

Igår var det dags att ställa klockan på en orimlig tid, för att vara lov. Jobbet väntade klockan åtta, men väl framme hittade jag inga jordgubbar att sälja. Så jag fick vänta en stund innan de kom. Timmarna gick ganska fort idag, tack å lov. Halv 1 cyklade jag hem. Under dagen lyckades jag skrapa ihop en del dricks, lite ny kunskap om jordgubbar och tyckas vara söt av en gubbe. hehe, ljuvligt.


Körde en sånhär idag igen. Ganska skönt trots starka vindar och kraftiga moln. När solen väl var framme, då var det så gott som oslagbart. Yepp. När solen bestämt sig för att gå i moln på riktigt åkte jag, martina och pappa ner till ikea för att äta lite. Njöt av en glass efter det och sedan styrde vi hemåt. Vi bytte ut pappa mot mamma och åkte istället ner mot byn. Var inne i varenda affär känns det som. Jag köpte det fina fina fina linnet jag kollat på. 250 spänn vart jag tuvngen att pröjsa, men med ett presentkort kändes det inte lika farligt att lägga till resterande pengar.

Nu har jag beslutsångest över vad jag ska göra. Ta en promenad, eller lägga mig i sängen och kolla på twilight som börjar om 10 minuter. Solen är framme nu, men fortfarande blåser det. Och imorgon  ska det troligtvis bli regn, vilket kommer leda till att jag inte kommer att gå ut. Hm. Väderprognosen själv här liksom. Fan, det är svårt. hehe. Får väl börja med att bege mig härifrån, hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0