he's all yours

Idag hade vi mentorsdag. Ganska så misslyckat och allt beror på vädret. Trött på regn. Iallafall så klampade vi bort mot björkparken för en omgång brännboll. En vinst och väldigt mycket regn. Vi blev trötta på brännbollen och åt  istället röd kyckling och potatissallad. Det var gott trots den skrämmande färgen. Halv 11 var vi färdiga och fick gå. Sovmorgon plus hinna med 11tåget är inte så illa faktiskt.

Gick lite på stan och uträttade vad som skulle göras och åkte sedan hem med palm och alle. På stationen träffade vi på en gubbe som ville veta vart älmekulla låg. Eftersom Alle satt kvar på tåget och julia skulle möta sin boyfriend fick jag vara snäll att gå med honom dit. Nåväl, halvvägs iallafall. Jag lämnade honom vid bron och hoppas på att jag förklarade rätt väg. Fotbollen var viktig för honom tydligen. hehe. En tripp in på lindex, banken och trend house hann jag med innan jag satte mig på cykeln hem.

Nu har jag precis duschat. Är ganska ren nu.
Ska äta knäckebröd och sova.
hejsvejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0