I need some fine wine

Kristianstad var mysigt, trots att vi åt på donken. Lite charmigt ändå. Var inne i godishuset också, fick med oss lite godis hem. Var hemma runt sju, då tog jag med mig johanna ut i spåret och gick en runda. Det var behövligt och mysigt. Trots alla äckelmygg. Måste väl börja acceptera det nu helt enkelt.

Har suttit ute på altanen lite med mamma nu, fyllt i några frågor och blivit totalt uppäten av myggen (igen!). Som sagt, acceptera. Klockan nio ska jag kolla på monster till svärmor som går på femman. Som om jag inte redan har sett den femhundra gånger innan, men varför inte igen?

Imorgon ska vi till ett museum och kolla på något. Works for me.
Börjar kvart över 12, lite sovmorgon och sedan lite jobb.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0