hej :)

Jag lever knappt längre. Det skulle nog kunna vara livet som lever mig. Eller något. Igår sjöng vi vackert på tåget för amanda som fyllde 17, eller var det 7? Vi vet inte riktigt för tecken tydde på att det var 7 hon blev. Vi tog efter ljuvlig sång bussen mot Teleborg för att spela lite beachvolleyboll i regnet. Vi stod ut en ca en halvtimme innan vi begav oss mot simhallen för att byta om. En fatima uppstod och då var det kört. Väldigt kört, hehe. Vi yrade bort oss i den största rondellen vi kunde hitta, men kom tillslut fram till vår destination. Sedan gick vi mot skolan för att få smaka på lite underbar pasta bolognese. Mums! Sedan hade vi svenska som var engelska. Jobbade på vårt grupparbete och kom långt. Det ska lämnas in ikväll så jag hoppas vi är klara till de innan klockan är kvart över 3.

Sedan åkte vi hem men dit kom jag aldrig. För jag åkte till maxi och sålde lite bär innan jag fick gå hem och kissa. Åkte hem till lisa en sväng efteråt och när jag kom hem satte jag igång med alla trehundra arbeten som ska göras. Satt till halv 12, gav upp och vaknade idag klockan halv 8. Då gick jag upp för att skriva klart ett av tre iallfall. Två to go!

Idag är det martinas bal och vädret är BRA! Så jäkla kul för dem att det är lite hyffsat väder liksom. Då kanske hennes frisyr till och med kan ta sig igenom hela fotograferingen och kanske till och med hela balen. Är avundsjuk, lite. Jag själv ska ta och skriva min argumentationtext och sedan börja göra iordning martinas hår. Hålla tummarna? Ja gärna! hehe


Grattis hjärtat!!


Kommentarer
Anonym

haha bildbomb!!

TACK sweetheartet (fatima)

2010-06-02 @ 09:02:19
URL: http://amandut.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0