you're on it

Bröllop hit, bröllop dit. På vartenda kanal är det bröllop. Bröllop över allt. Tröttnar svenska folket aldrig? Själv satt jag faktiskt och kollade en stund. Tillhör visst allmänbildningen. Faktum är att jag somnade lite på soffan och vaknade en och en halv timme senare. Då höll de fortfarande på att vinka och gå runt överallt.

Jag har bortsett från detta haft en great day. Vaknade halv tio, med mycket om och men kom jag iväg på en promenad i skogen. Solen stod på, rätt skönt. När jag kom hem la jag mg lite på altanen och tröttnade när stora mörka moln dök upp. Istället gick jag i och städade mitt rum, hittade två spindlar. Fast dem dammsög jag upp. Hehe, hoppas ni får ett fint liv där inne. Klockan tio i två mötte jag julia på hörnan och vi skulle gå lite i affärerna. Blev nästintill utslängda, på ett vänligt sätt, från lindex. Istället tog vi oss en kopp kaffe och i mitt fall en muffin. Pratade lite om livet i allmänhet och sedan gick jag vidare mot Möckeln. Det tog mig lång tid genom regnet innan jag hittade fram till rätt hus. Där fick jag lite mat och vattenmelon medans vi satt och kollade på bröllopet dåva.

Ikväll är det jag, julia och carolina på julias altan som gäller. Känns rätt fint det.
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0