en del av min vardag

Inte så sugen på att vakna upp imorgon, men ett måste är ett måste i vilket fall som helst. Inga undantag. Känns lite dött när jag började tänka på påsklovet för en minut sedan. Ett påsklov jag kommer att få spendera med mig, mig och mig själv troligtvis. Sura växjö som inte kan ha lovet samma vecka som resten av småland. Punkt.

Idag har jag kört lite av samma visa som igår. Städat lite, plockat, schamponerat, you name it! Om inte kan ni alltid läsa nedan om vad jag gjorde, för er riktiga stalkers som följer varje steg jag tar :) hehe. En sak som skiljde sig från igår var en danne som skulle klippa sig och en, förbaskat, snygg kille. Blev nästan lite kär i honom. Leverantör dessutom! Har jag tur lär jag få se mer av honom under mina dagar, hehe.

Jag slutade halv fem och cyklade ner till träningen. Där hände allt och ingenting. Ett tag hände det för mycket. Vi löste vårt problem och lekte vidare. Nu är jag hemma, jag och martina har krängt en halv kebabrulle (hej tjockisar!). Nyduschad och ganska ren tänkte jag gå och lägga mig. Imorgon väntar ännu en tuff dag. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0