Hon var bäst men kommer aldrig tillbaka

Det känns lite patetiskt att jag har suttit och kollat på ett program om farliga maneter på animal planet, helt ensam dessutom. Jag undrar vart mitt sociala liv har tagit vägen? Putts väck! I vilket fall som helt har jag beslutat mig för att aldrig med bada havet. Vilket innebär att ungefär 80% av mina sommarplaner har gått åt pipsvängen. Animal planet regerar alls kanaler på min tv nu, jag har nog utvecklats till ett freak, sadly. Ja vägrar att dö på det viset helt enkelt :)
jag har precis duschat, ligger nu i sägen och spelar fishville på mobilen, känns också sådär-bra. Något händer med mitt liv, först harpan och nu fishville? Vad kommer att bli härnäst? CS? Jag hoppas han där uppe räddar mig innan det bryter ut. Nähe, tack för mig! Svårt val imorgon förresten. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0