in my head

Praktiken igår var över förväntan. Jag trivs som fisken i havet. Vad jag gjorde vet ni antagligen redan, men det var bra. Igår på kvällen var vi och bowlade i ostbyn. Det gick bra och jag utklassade varenda kotte i hela byggnaden, nästan. Lite mat på vikingen (?) och kortspel/film hos jesper gjorde mig trött så jag och martina körde hem vid 12.

Idag har jag inte gjort ett smack! Jag har träningsvärk i min högerarm och ont i tassarna. En runda på maxi och willys har jag hunnit med. Kollat på the city maraton och bakat äppelkaka med pappa och mamma. Nu sitter jag i min ensamhet, martina har åkt för att spendera vad som är kvar av helgen i halmstad. So here i am, all alone. Ganska skönt faktiskt.


jag vet någon som behövde ett bad efter morgonens bravader i trädgården. Jag har ingen aning om vad som hände, men helt plötsligt hade vi en ny hund, en lite brunare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0