jag gör aldrig om det

Min fredag var helt GALEN! och så otroligt jäkla bra! Känns ganska sjukt att 11 personer, som för ett halvår sedan aldrig hade träffats, kan ha så roligt med varandra.

kort om dagen:
- blev klippt av lisa på frisörtekniken
- diskuterade livet och jorden på naturkunskapen.

väldigt kort och gott. Vi fick lov att ta tre tåget hem från skolan. Det märktes tydligt vilka som inte åkt så mycket tåg och vilka som var nervösa. Vi löste detta mycket bra och vi alla kom till älmhult. Klockan 6 kom amanda till mig och vi stressade och sminkade oss. Fixade håret och åkte iväg till stationen för att möta upp fanny och emelie. Kändes nästan lite overkligt att ha dem i älmhult, hehe goofy. Vi klackade bort till sorello där vi träffade resten av gänget. Vi beställde pizza, åt, skrattade, drack och hade det mysigt tillsammans. Halv nio hade vi för mycket spring i benen för att sitta kvar på restaurangen så vi pallrade oss bort mot lilla aktivitetshuset. Krångel krångel med musik och internet. Mjukstart med lite kortspel som övergick till dans. Musiken var igång på fullaste allvar och våra skor hade tagits av för bästa möjliga effekt. Vi dansade till stampa med leroy, michael jackson, lyssnade på spicegirls, skrek till fall out boy - dance dance och natten var vår. Någon gång där emellan hamnade vi alla på golvet och försökte med coola moves, lite running man och allt var de nu heter. Någon gång vid 1, halv 2 städade vi lite och begav oss mot gemensamlägenheten. Jag somnade som en stock på golvet så fort jag fått bort sminket och tagit på mig mina sovkläder.

Idag vaknade vi nästan alla upp tillsammans med varandra och det var... mysigt. Vi plockade ihop och klockan 8 kom mamma och hämtade mig. När jag kom hem var jag ganska bestämd på att jag inte skulle sova, men efter en närmare tanke gick jag emot oddsen och somnade. Fort och länge. Nu väntas goda nybakta pannkakor och en eventuell middag i hökön.

JAG KOMMER SAKNA MINA KÄRA TJEJER, VI SES INTE PÅ TRE VECKOR NU! TRE!!!


Kommentarer
fanny

KOMMER SAKNA DIG OCKSÅ KRISTIN. tack för igår. puss!

2010-03-13 @ 16:58:12
Anonym

jag kommer också sakna dig kirregirl. fyfan vad drag igår, kunde inte blivit bättre ;) hoppas du mår bättre nu! pusss

2010-03-13 @ 19:15:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0