let me be with your sweetness

Det märks tydligt när melodifestivalen har avgjorts, facebooks statusuppdateringar består då 90% av åsikter och klagomål på att alltid fel bidrag vinner. Jag har inte hört en enda som säger att det var rätt. Då kan man ju undra hur svenska folket tänker?

Jag kan erkänna att jag faktiskt kollade på det igår, mest för att jag inte hört ett enda bidrag och ville vara lika cool som alla andra. Det var underhållande ett tag, sedan orkade jag inte mer. Jag kollade istället på bruce den allsmäktige och somnade sött till den.

Nu ska jag dra på mig mina walkkängor och gå en långrunda i skogen. Igår kom vi inte riktigt så långt utan tog en tripp genom byn. Ikväll ska jag träna dans från 6 till halv 9, rätt gött.

hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0