påsklov!

Det känns ganska bra att det är strålande solsken när jag tar påsklov. Tråkigt nog har jag inte hunnit njuta av den idag, men framöver blir det bra.

Idag var som sagt sista dagen på praktiken. Kändes lite tråkigt på något sätt, men ändå skönt. Jag köpte med mig lite wienerbröd som tack för att jag fick någonstans att vara. Då kände jag mig snäll. hehe. Jag har vikt handdukar i tusen, tvättat skålar, schamponerat, dragit ut slingor i hätta, diskat, tvättat, slagits med torktumlarn, bränt mig på fingret, cyklat hem för att ha lunch och sopat med sopborsten - allt för sista gången på ett tag. Jag fick till och med en ny vänförfrågan på facebook, spännande må jag säj. Med mig hem, som tacken för att ha slitit som ett djur med borsten i handen (inte riktigt), fick jag ett materix-hårspray, volymschampo, root effect och slikesdroppar som är l'anzas. På tok för mycket egentligen, men så himla gulliga! Får jag chansen är jag gärna där fler gånger på praktik :)

Halv 4 sa vi hej då och klippte strängarna, hehe. Jag måste dock ner i byn snart igen för att inhandla nya, hela strumpbyxor som skall användas imorgon inför tävlingen. Vi sa med heltäckande fot va? Så jag inte är helt ute och cyklar. Planerna för ikväll existerar inte längre, jag nöjer mig med en kopp te och film med pappa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0