study

Bra torsdag. Hård för rygg, axlar, knäna och fötterna dock. Vi har rullat permanent spolar, fikat fralla, ätit ris och gjort folie slingor. Riktigt tufft dag med andra ord, koncentrationen var uppe på max och vi fick ta till drastiska åtgärder som att sluta prata för att de skulle gå ihop sig.

Vi vandrade genom stan ner till tåget, några stopp och på tåget hamnade jag jämte en som luktade speciellt, en som mediterade och andades in och ut tungt och en som bara läste tidningen. Detta efter att jag skiljt mig från mina mates på tåget, FÖRBASKADE platsbiljetter! Jag sov på cyklen när jag skulle hem, satte mig med naturkunskapen. Inte kul någonstans. Jag har pausat med lite mat för att få tillbaka energin, men inte. Jag får helt enkelt leva med livet, plugga med andra ord.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0