the city is a war

Rough day. Idag har jag hunnit med hur mycket som helst känns det som. Jag har sprungit rundor i byn, sökande efter påskris och fjädrar. Fjädrarna var svåra att få tag på, tur väl mötte jag pappa i byn så han kunde köra mig till maxi. Där fann jag fjädrarna jag sökte och begav mig åter tillbaka salongen. Tillsammans med Sofia pyntade vi ena skyltfönstret med färgglada fjädrar och L'anzas produkter, super fint! hehe. Jag besökte även deras källare och jag har ångrat mig. Jag känner på mig att just den källaren kommer att bli min död. Konstigt att en salong harmycket läskiga ställen ingen egentligen känner till. Trodde också jag skulle dö när jag delade den kvadratmeter stora hissen med en annan man, men det gick bra. Känns som att jag tänker alldeles för mycket ont om människor nu för tiden. Jag som brukade se gott i alla.

Efter lite lunch var jag tillbaka på Qompaniet och jag städade lite, tvättade lite, sedan fick jag en kund att ta hand om. Jag slingade denna lilla kille med hätta, jag gissar på att han blev superfin. Hann nämligen inte se resultatet då jag fick gå hem och tog tillfälle i akt. Träffade på en Claes som ville beställa tid också :) Sedan gick jag hemåt med mina ben släpandes efter mig. Nu väntar jag på något gott och lyssnar på cobra starship.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0