hometown glory

Alla vi som trycker hårdare på fjärrkontrollen när batteriet är slut.

I den gruppen kan jag faktiskt känna igen mig själv ganska väl. Jag satt precis och funderade över varför inget hände när jag tryckte på någon knapp. Försökte med att trycka lite hårde, nothing.. Jag körde på och tryckte åter igen en gång till, denna gången ännu hårdare. Fortfarande stilla. Istället slet jag ut batterierna och snurrade lite på dem och voila, en fungerande fjärrkontroll. Kort efter hittade jag gruppen på facebook, men I confess, jag är för feg för att joina medlemmarna.

Ett glas knorr serverades fint framför ögonen på mig, även martina kan ibland slå på sin charm.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0