a rush of blood to the head

Jag fattar inte hur jag ska orka fler sådanahär dagar. Det enda jag uttrycker mig i nu för tiden är att jag är slutkörd. Och återigen är jag slutkörd. I knäna, ryggen, benen, över allt.  Att vara en hårt arbetande praktikant är inte en situation jag skulle vilja sätta någon i. Inte så mycket som torktumlaren har strulat för mig idag, det vill jag inte min värsta fiende ens. Jag har dessutom städat och lyft så många schampoflaskor att jag troligtvis kommer att ha träningsvärk imorgon.  Jag har sopat hår och schamopnerat. Klättrat på stegar och diskat. Prismärkt varor och plockat upp. Så här skulle jag kunna fortsätta en hel dag, men det var vi inte tid för. Jag stormtrivs i vilket fall som helst, vilket kommer att göra att dessa två veckor kommer att springa förbi. 

Halv 5 cyklade jag ner till konsum för att köpa lite mellanmål och vidare till träningen. Dansade rätt mycket även idag, sedan rondatade jag en del. Träningen går mest skit och jag kommer ingen vart. Kanske borde jag ta tag i mitt mod på riktigt och bara göra den där flickisen som jag på egen hand fixade för ett år sedan. Jag behöver lite självkänsla och lite självförtroende.

men mest behöver jag knäckebröd och te.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0