you're only happy when you're sad

Mamma borde gå en kurs i datorkunskap. Hon ville in på youtube, kunde varken stava eller hitta tagnetnerna. Som pricken över i:et var hon inne på "googlade" det på facebook och kom in på en fan-sida. Tack och lov att ingen mer kan ta del av detta, förrän nu, i skrift.

Martinas hår blev rakt och fint. Passade på att tunna ut det lite med min effileringssax som jag har använt två gånger under min livstid, varav denna gången endast blev tre klipp. Man måste börja någonstans. Mycket frisör-snack känner jag, bättring! Nu sitter jag och äter djungelvrål och väntar på vad livet har att erbjuda.

Manboy är lite utav en hit, just nu iallafall. Den spelas på radion, om och om igen i salongen. Jag kan den snart utantill.
Min "mars 2010"-mapp har för övrigt inte så mycket att erbjuda i bildväg just nu, gott om bilder är det ont om. Jag får förlita mig på mitt fotogeniska minne och försöka minnas utan bilder. PUSS(y)!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0