24 maj

Kort skoldag men lång dag. Vaknade klockan åtta och halade min in i badrummet. Duschade och vid nio var jag och pappa ute och gick en runda. Sedan åt jag frulle och begav mig till tåget. Där möttes jag av lisa och josefin och sedan kom amanda. Åkte till skolan och hade bild och form med Mari. Letade information inför provet och sedan gick vi igenom svaren.

När vi slutade begav vi oss mot stan för att inhandla allt som skulle behövas inför siesta. Köpte någon något? Ja, alla köpte en varsin milkshake, men det var också det enda. Vi körde på "vi tar det imorgon" utan en enda tanke på att vi skulle ha både idrottsväska och datorn med oss. Gr8.

Snart ska jag och pappa åka till bråthult för att gå på hundkurs. Spännande.
hej svejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0