girls just wanna have fun

Egen hårvård är helt galet bra faktiskt. Till vår, inte så stora, förvåning var de det som väntade oss idag. Jag arbetade tillsammans med therese och hon skulle göra folieslingor och klippa sig lite. Jag fick lite hjälp av Alexandra med att göra folieslingor sedan klippte jag henne som vi sagt. Efter lunchen skulle hon fixa till min man. (man som i hästman, inte man som i karl. Ehm, robin). Jag gjorde lite blekta slingor i hätta för att få bort lite av min utväxt och de blev fint tycker jag. När vi var klara så klippte jag amanda lite också.  Sedan tov vi tretåget hem och hurrade för alle som sprungit från konsum  till tåget på tre ynka minuter.

Idag tänkte jag dela med mig av ett grattis till en god friend of mine, Fanny! Grattis på födelsedagen gullet!

fina du!


Kommentarer
S A N D R A T J U L I N S

- Kolla in Kvällens låt! :)

http://sandratjulins.blogg.se/2010/may/we-drove-around-crazy-in-love.html#comment

2010-05-06 @ 19:56:26
julia

jag sprang faktiskt också :)

2010-05-06 @ 21:23:58
Fanny jönssson

FYY FÖR BILDERN KIRRE! du är också en bra vän. puss på dig, hoppas du får en toppen helg:) om du inte svarar nu blir jag besviken, haha

2010-05-07 @ 14:50:24
kristin

Nää fanny, den bilden är så himla cool och söt på dig! Hoppas du också får en himla bra helg sweetheart! :)

2010-05-07 @ 17:26:08
URL: http://expooosed.blogg.se/
Fanny jönssson

nee asaful! haha hihi. du svarade. trodde jag aldrig. haha :) PUSS!

2010-05-08 @ 13:47:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0