here it goes

Väldigt konstig måndag, på alla sätt och vis. Jag och Julia x2 och en alle tog tåget vid elva till alvesta och tog bussen till växjö. Hann äta lite chorizo(?) och grön potatismos. Hade bild och form och jobbade med papper. Vika, klippa och klistra. Alltid samma pyssel med Mari. Det var en okej start på veckan och när vi slutade tog jag och julia språng mot stan. Träffade resten av vårt lilla gäng och gick mot stationen. Trött resa hem och sedan satte jag mig på cykeln.

Klockan 6 träffade jag Johanna och gick en promenix i solen. Åh, den bruttan är fantastisk likaså vädret. Vi gick och pratade, pratade och gick. Nu är jag hemma igen och snart ska vi åka till vetrinären med Molle. Han ska få sin tredje spruta.

och jag tycker ni ska ta er tid och lyssna på denna
http://open.spotify.com/track/6c8QH9FMFKj0ZgNeiyOx4v
jag kan inte få nog av the fray


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0