hide and seek

Klockan tio tog jag amanda och lisa tåget till skolan och lunchade pasta. Gick till lektionen, våfflade håret och gjorde en cpful och hastig uppsättning på den. Klockan 1 skulle jag nämligen ta tåget hem igen. Inte nöjd med det, men vad gör man liksom.

Halv 3 samlades ett 15-tal människor för intervju på maxi. Det tog sin tid och vid tre var det min tur. Det gick bra och jag kände att jag fick säga det jag ville få sagt. En stund senare fick jag ett sms "du fick jobbet samlas utanför maxi mvh mange". Jaha, så jag stannade kvar tillsammans med de andra som också fick ett jobb. En intensiv utbildning som ledde oss till kylrummet där vi stod och frös ihjäl. Blev tilldelade en fin tröja, som ni ser i förra inlägget. Strawberry crew. Ganska skönt att ha de avklarat faktiskt.

nu ska jag gå och borsta gaddarna och sova.
egentligen skulle jag fixa med musiken till min mobil men det går såhäääääär sakta så jag ger nog upp det ganska så snart. Imorgon har vi nationella igen, måste vara fit for fight.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0