never gonna be alone

Massiva blåmärken på vänster fot. Känns helt okej ändå, klagar inte. Somnade alldeles försent igår och vaknade för tidigt idag. Aldrig ska det gå att få ihop det där. Nåväl, snart åker jag med tåget till växjö för att ha lite prov i bild och form. Hoppas gud är med mig idag, för jag kan inte det. Har knappt hunnit titta igenom alla frågorna ens. Dumma dumma kristin.

Efter skolan ska jag iallafall jobba igen. 17.30-20.00. Det känns också helt okej för min del. Det tar inte emot faktiskt. Denna veckan blir jag inte mycket i skolan ändå. För det blir bal och student som kommer att komma ivägen. Projektet kommer att ta lite stryk, men det gör inte mig något ändå.

Nej, nu måste jag borsta mina gaddar och bege mig.
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0