to lose my life

2 ½ timme, 47 sålda askar och instängd inne på Maxis skräprum. Nu sitter jag iallafall i soffan med livet i behåll. Trodde aldrig jag skulle komma ut där ifrån, ringde som en tosing till alla andra frubär-försäljare i hopp om att få tag på en kod ut genom det kyliga rummet. Ingen lycka. Tio minuter senare kom det en maxi-snubbe och undrade vad jag pysslade med. Skamset fick jag berätta om mitt dåliga sifferminne och sedan släppte han snällt ut mig. Nu kan jag med all ro säga att jag skrivit upp koden på mobilen. Imorgon väntas ytterligare 2½. Money, money.

Nu ska jag försöka slänga i mig lite mat. Tanken var att jag ikväll skulle mysa med Julia, men klockan går lite för fort och dagen är lite för kort. Bara just idag. Väntas det jippo imorgon?

'
en bild från förra veckans träning lånad av linda! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0