rock that body

Nu har jag yogat lite, rensat hela min själ från onda demoner eller vad de egentligen är man gör. I vilket fall som helst känns det bra och nu ska jag fortsätta med lite situps och annat. Imorgon går vi bara halva dagen i skolan för vår frisörteknik är inställd. Därför ska vi åka in på morgonen och få ledigt resten av dagen. Rätt OK om jag får säga vad jag tycker. Nästa vecka blir lite  av en easy utmaning. På måndag har vi bara en lektion på eftermiddagen. På tisdag är det som vanligt. På onsdag har vi nationella prov på förmiddagen och ledig på eftermiddagen och så är vi lediga både torsdag och fredag. Skulle vi slå ihop lektionerna skulle det betyda att vi har två dagar att gå nästa vecka. Works for me.


jag funderar över denna bilden. Dansar vi? Står vi och pratar? Försöker jag visa att jag finns? Sedan kom jag, genom lisas moves, fram till slutsatsen att vi måste dansa skolbalders-dansen. Höger ut, vänster ihop. Vänster ut, höger ihop. Sedan har jag väl lagt till lite armar för att spexa det lite, vi kan ju inte köra alltför old school. Tur jag har amanda som taggar mig på varje bild så att jag håller koll på vilka coola bilder som finns där ute i världen, på facebook. All kärlek och tacksamhet till dig! <3

hehe, nej. Tack och adjöss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0