worth fighting for

Provet gick bra idag. Kan ha varit de magiska tummarna som hölls. Efter det så lekte vi med lera. Gjorde ringar och halsband och sedan hade tiden bara sprungit iväg för oss och det var dags för att sluta. Sprang lite på stan innan vi satte oss på tåget. Jag cyklade till maxi, åt lite yoggi och sedan påbörjade jag vad som väntade mig. Träffade lite bekanta och sedan slutade jag.

Cyklade hem som en idiot för att äta lite mackor och vattenmelon. Askalasgott. Nu ska jag duscha molle för han luktar bokstavligen rumpa här jämte mig. eeente najz. sedan måste jag göra lite wedding planning här hemma. suger. Men får glädjas åt att vi kan åka klockan med tåget klockan åtta imorgon. YEEEY!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0