you're out of my life

Det stora problemet ligger snart inte längre i att jag är dödsförkyld och hostat sönder hela halsen. Nej, för nu ligger den stora problematiken i att jag inte längre kan snyta mig för att min näsa är så öm. Snacka om big, big problems här va.

Idag hade vi bild och form. Jag tog mig knappt igenom dagen. Det blev femtioelva toa besök bara för att jag skulle snyta mig. Hehe för mycket information, men you get it. Vi ställde ut våra papperskonstverk och sedan fick vi plugga lite inför provet. När vi slutade gick jag och julia till SEB, sen hm, sen vila och sen ica. Tåget var försenat till 20 över och jag sov på tåget hem. Tills jag vaknade av en hostattack. Vilket liv jag lever för tillfället. Plus att jag kommit på att jag har ca fyra arbeten att göra. Igår hade jag bara ett, nu kom jag på en hel del annat som också måste göras. Life ain't fair helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0