30 november

Var helt säker på att de var måndag idag. Tänkte skriva att det var måndag och en ny vecka. Kollade datumet, insåg hur fel jag hade. Vilket jag hade kunnat räkna ut ändå eftersom jag tränade barnen idag. Fick en sjuhelsikes god kritik från någon pappa idag, fan vad peppande det är!!

Iallafall så salongade jag även idag. Agneta och Mifa skuttade in glatt i salongen, självklart när jag var som mest oaktiv. Fast det var kul ändå. Annelie var snäll och körde bort mig till haganäs när jag skulle träna. Genomgod människa som låter mig slippa att gå ute i 14 minus grader.

Ska lägga mig nu, hej!

Imorgon har jag lovat mig själv att jag ska kolla på julkalendern. YEEY. Måste varit flera år sedan jag gjorde det. Dags att återuppta en gammal tradition.

Hej igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0