don't fucking tell me what to do

Idag var jag nära att bli plockad av polisen. Trodde jag. Så från och med nu ska jag alltid ha med mig tio bajspåsar på min morgonrunda och tio bajspåsar på kvällspromenaden. Jag har aldrig fejkletat (fejk-letat inte kletat) efter en bajspåse så länge som inte ens existerar. Jag kan svära på att mannen med uniformen SÅ gärna hade stannat och kollat på mig tills jag plockat upp bajset med mina bara händer. Antar att han hade bättre saker för sig än att ge småtjejer böter för en icke finnande bajsupplockning. Det är min teori iallafall.

Mycket bajs här va.

Nå. Idag har jag dragit över lite med saxen på pappas huvud. Fint blev det och nu återstår inte mycket av min dag. Daniel Adams-Ray har fortsatt överraskat mig och min dag. Förbannat bra.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0