rika leker fattiga

Idag har jag skottat snö på salongen. Ett väldigt månsidigt arbete jag valt. Fick håret färgat direkt på morgonen också, fint det va. Egen hårvård på jobbtid, uppskattat. Sopat hår idag, men det gör jag ju varje dag så det behöver jag ju kanske inte låta er höra igen.  Tränat idag också, fina bullar. Nästa måndag är det uppvisning!

Galet mycket snö för övrigt. Kan inte ens gå på gräsmattan utan att mina knän försvinner. Still enjoying it, så länge jag slipper gå till och från salongen. Hehe. Nu ska jag vara lärorik och äta pannkakor och räkna matte. Att äta är väl kanske inte så lärorikt, det vet jag redan hur man gör. Däremot, det där med funktioner är inte min grej.


ska bygga en igloo och sova i inatt, tror det kan vara mysigt.
sägs ju vara ganska varmt där inne i allafall, i huset är det allt annat än varmt. Fram med skyffeln och lådan till att göra blocken med. Vi ses i igloon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0