shittyday

Vilken crappy dag jag har haft idag. Från det att jag gick och la mig på söndagskvällen tills ungefär nu. Somnade halv 2, vaknade vid 2 av en galen hund som hörde ljud och skällde. Blev rädd och trodde det befann sig en mördare utanför vårt hus. Skakade som en feg kyckling tills jag somnade runt fyra. Dålig-sak-nummer-2 hände på morgonen när mitt alarm ringde halv sju istället för halv sex. Slängde på mig kläder, smink och maten fick jag skippa och trampa bort till stationen i hundra minusrgrader. I ungefär de ögonblicket kom dålig-sak-nummer-3.

Var på brandstationen idag, men såg inte snygga vältränade brandmän. Bara en foppa-liknande skäggig man. Fast han var inte så ful ändå, bara skäggig. Svenskan flöt på även den. Jag ska lära mig att prata meänkiele, men först ska jag lära mig att uttala ordet. Älskade vår svenska lärare idag, lät oss gå tidigare. Sweeet.

Tränade idag också. Hade inte huvudet med mig och kände mest att de inte gick vägen. Ville hem till min säng, men innan dess gick jag en promenad med en fin johanna. Finfina. Tänkte sova nu.

godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0