sound affects

Ser mig själv i altandörren och inser vilken hemsk hållning jag har, särskilt framför datorn. Idag vaknade jag upp med endast noll ögon. Åkte till vårdcentralen och lite senare satt jag där med en ögondroppsförpackning. Ätit raggmunkar idag också, apgott.

Tog mig en funderare idag också. Det ska man nog aldrig göra. Man inser bara en massa dåliga saker om sig själv. Jag själv insåg idag att jag nog är ganska bitter. Nå, man kan inte alltid rädda hela världen, väl? Gillar dessutom genomgoda gubbar. Fulla av energi! Bryr mig dessutom inte ett smack om Mona Sahlin, men det gör mig inte till en dålig människa. Kör hårt!


Kommentarer
Anonym

Mona Sahlin har det nog tufft nu. :P

2010-11-18 @ 15:11:11
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0