there was i time when i thought time was golden

Halsfluss, yey!

Dagar och timmar har sprungit förbi utan ett inlägg med någon slags mening. Idag kommer den dagen då bloggen får en helt ny mening. Eller så kanske vi inte ska ta de så långt. I fredags var vi ute med klassen på venesia och åt otroligt god mat. Detta efter ett besök hos vår mentor med lite tvtittande. Vid sju begav jag mig till stationen, för att sedan vara nära på att missa tåget. Nära skjuter ingen hare, jag hann med tåget och fördes därefter mot haganäs. Innebandy i all ära.

Det är inte varje dag man behöver stiga upp halv 6, eller JO! Det är ju faktiskt varje dag jag måste göra det, denna veckan även på lördagen. Pappa skjutsade upp mig till Växjö där Öppet hus var dagens mitt. Vi stylade våra modeller och skötte vårt uf. Ettorna var så fruktansvärt duktiga och hela visningen blev totallyckad! Där ifrån kom all min glädje igår som ni fick ta del av i förra inlägget. Hehe.

Jag och martina lagade god mat på kvällen och idag har jag legat ganska så utblåst i min säng. När mamma kommer hem ska vi farsdag-fika. Jag har redan smygbörjat med en kolakaka, ÅH! Imorgon är vi lediga och jag ska till doktorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0