thousand faces

Veckans kanske mest meningslösa lektion är avklarad. Idag fanns inte så mycket för oss att göra i vårt företag. Så jag och Julia chillade mest innan vi bröt lektionen vid 10. Då fick vi genomgång av en frisörföretagare om gesällen. Tog tåget hem vid 11 och smaskade på plopp och twix. Fint så länge det varade.

Har packat 115 paket också, strongt. Imorgon har vi istället de veckans två roligaste lektioner. Efter att ha kollat på nyheterna börjar jag undra vad de är för kompisar jag har egentligen. Nästan sorgligt. Nu ska jag gå och banka huvudet i väggen för att jag somnade innan, hoppas på att jag tuppar av. Hade varit skönt med 9 och en halv timmes sömn för en gångs skull.




Ont om bilder är det gott om. Därav lite smakprov på vår modell på öppethus.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0