where love went wrong

En bra fredag är en början på en bra helg. Vin hemma hos matilda med sköna människor. Snön fortsatte att falla från himmeln. Snö är fint, men inte lika trevligt att gå i. Åkte bil hem med en överfullproppad bil. Ledsen cops. Körde igång stekjärnet och gjorde pannkakor hemma. Somnade nästan med tallriken i munnen.

Idag behövde jag en dusch. Åkte till haganäs för att.. göra vad jag nu gjorde. Kollade lite på deras Uf och lite på matchen innan jag åkte vidare hem. Nu har jag ett stort projekt framför mig. Att städa, mitt rum. Dear god. Jag kan nog överleva städningen för att jag vet att jag ska bowla ikväll och för att jag ska äta på akropolis. Med några sjuhelskottas bra människor. Blir spännande! 10 strike minst, innan jag beger mig därifrån. Lär ta år.

Nähe, mitt röda nalle-jul-täcke är redo för att bäddas i min säng. NU ÄRE JUL!
snart



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0