winter wonderland

Jag står fast vid min åsikt om att det ska snöa och ligga snö på marken under julskyltningen. Vad jag aldrig mer tänker göra är att stå där och försöka se glad ut för att sälja produkter. Inte en chans. Det kan ha varit det värsta jag gjort denna månaden. Snö behöver vi inte vara rädda för att inte får, det både räcker och blir över. Mina skor tål inte ens det. Galet. Nå, efter nästan tre timmar ute i snö storm gav vi upp. Det sålde dessutom inge vidare.

Nu har jag tagit ett långt och varmt bad. Ska fortsätta i de lugna banorna nu och kanske börja läsa min snabba cash bok som ska vara utläst innan jullovet. En kopp varm te på det också. Fint.

Ett inlägg med lite bilder från gårdagen kikar nog in här också.
Tackhej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0