21.38

Efter vår enda lektion, UF, chansade vi och tog löpet mot perrongen. Och löpa, det fick vi minsann göra. Fruktansvärt fint att komma hem vid tolv en onsdag som denna. Lite onsdagsmarknad i älmhult och jag sällskapade med pappa och martina. Köpte min kolarem som vanligt på marknader och nöjde mig med det. Jo, och lite garn. 10 st för 100 spänn, fyndigt. Nu ska det stickas lite till. Körde igång med lite matte och engelska när vi återvände hem. Sov en timme och nu har jag, mamma och martina varit ute och gått en runda. Så otroligt skönt att hämta lite nya krafter utifrån.

Förresten så har vi 93 medlemmar i vår facebookgrupp, FETT. Gå med du också vettja, hehe. Nu ska vi äta popcorn och kolla på tylösand. Ganska pinsamt egentligen, men.. underhållande. Imorgon ska jag försöka kolla klart på de nya avsnittet oth som kom idag också, för det gick ju inte att kolla på här iallafall. Godnattens!
min greatfriend, julia bengtsson :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0