flyger iväg som ett pappersflygplan

Det har varit ganska mysigt med lite regn idag faktiskt. Vi kom med tretåget vilket kanske inte förvånade någon av oss med tanke på vilken oerhört bra koll vår käre engelska lärare har på oss. Tog mig en tupplur innan jag drog med mig Johanna ut på en promenad i regnet. Åkte till bråthult och tränade lite, nu är det mörkt och det regnar fortfarande.

Det är höst, garanterat. Gula löv som ligger på marken kan inte vara något tydligare tecken. Tror det kan bli en mysig höst i vilket fall som helst, regn eller inte. Tar mig en välförtjänt sovmorgon imorgon, en timme iallafall. Ska krypa bort till sängen och kolla igenom estetiskverksamhet-redovisingen.

godnatt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0