give me a kiss, then give me one more

Klockan åtta satte jag mig i bilen tillsammans med Werner, Adde och Jimmy till Grimslöv. Uppvärmning, väntan och sedan var det vår tur att köra racet. Flickorna kammade hem 3dje priset och vi i mixlaget fick en andra plats. Nöjda och glada åkte vi hem igen och på kvällen vankades det trevligheter. Jag själv visste inte förrän i sista minuten. Julia kom hit och vi gjorde oss iordning, drack lite vin och åkte vidare för dans och ståt. Blev mindre peppade när vi fick stå i kön i en halvtimme. Och när det började med näsblod för min del. Med tanke på att jag aldrig har haft det förut, så kom det ganksa olägligt. När den mörka stunden var över tog vi oss till dansgolvet och tappade varandra. Jag hittade nya kompisar i form av daniel som också fick bli min spanare. Hittade mina gymnastikkompisar, hängde lite med dem. Dansade lite och såg folk slåss som treåringar, sedan var det dags att pysa hemåt.

Började min söndag med näsblod (?! vafan händer med mig egentligen?) så det bara gölade om det. Försökte läsa min bok och skriva lite svenska, resulterade i att jag sov från klockan 1 till 4. Grattis, bra jobbat. Nu ska jag träna lite med molle, sedan gå ner till linné och träna lite dans. Lagom sugen idag må jag säj.

den berömda uppvärmningsbilden. det är ungefär såhär det går till när vi i ägk värmer upp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0