inget att förlora

Jag hade en himla mysig fredag och kväll tillsammans med fina vänner. Jag inhandlade ett par skor i växjö, snygga!(!!). Jag och lisa tog tåget hem vid fyra efter att ha lekt med våra moodboards i skolan. Jag gick hem och somnade, missade såklart siesta-biljett utsläppet. Slå mig på fingrarna, så himla typiskt. Jag åkte istället hem till lisa med vår godispåse på 1 kg. Där skulle det mysas. Andy, jp och albin tittade förbi för att bli lite snygga i håret, så vi klippte dem och satt en stund och pratade. Angelina och Jessica kom med pizza och vi åt och myste.

Runt halv elva gick vi bort till jp för lite till sällskap med dem. Vi rökte vattenpipa och pratade. Kul att umgås lite med dem igen, år och dar sedan vi faktiskt gjorde något sådant. När vi alla höll på att somna, runt 1, gick vi hemåt. Jag och lisa intog sängen och sov som två stockar. Idag har jag varit ute lite i solen. Det är så fint.  Och så har jag städat rummet. Hoppas mamma fortfarande tycker om mig även om hon nu faktiskt kan se mitt golv. Vem försöker jag lura? HON KOMMER ÄLSKA MIG.

nu; klyftpotatis, schnitzel och bearnaisesås.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0