jag är en soldat för dig

Jag anade ruggig måndag, så igår kröp jag ner i sängen med tända ljus och one tree hill. Det gillar jag mest med hösten, riktig höstmys med värmeljus i hela rummet. I morse vaknade jag (knappt) till en alldeles för mesig väckarklocka. En godnatt-melodi, fast halv sex på morgonen. Måste ändra på den innan det resulterar i en oplanerad sovmorgon.

Idag har vi endast suttit vid datorerna i skolan. Lagom bra för min quasimodo-hållning och mina fyrkantiga ögon. Javisst, bara ta kål på oss, heeellugnt! Tåget vid tre, hem och äta, innan jag tog en promenad ner till haganäs. Träningen idag slutade i en tjurig kristin och en mamma som försökte dra på mig byxorna. Vi gick hemåt tillsammans och nu har jag tryckt i mig lite jordnötter.

Fick min GHD idag.
Glad tjeeeej. För er som inte vet vad de är, så är de en apbra plattång.
Stackars mitt hår och mina fingrar som kommer att hamna i kläm då&då.

nu ska jag hoppa in i duschen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0