lightning crashes

Skönt att komma hem vid ett dag. Sov som en sten på tåget, helt okontaktbar med andra ord. Hemma har jag varit duktig. Jobbat med affärsplanen och gjort lite olika logotyper. Tänkte överraska med god kamratskap från min sida. Lite stress arbete på det och snart kommer jag till matte-delen. Troligtvis den del jag tycker minst om och fasar mest för. Kollat one tree hill också, men det behöver jag knappt nämna. För varje onsdag kommer ett nytt avsnitt, vilket  betyder: varje onsdag - one tree hill. Fint


förresten vill jag till spanien igen och ligga på playan åtta timmar om dagen.
Och gå lite på Irish pub.
gotta love it


men istället ska jag lägga mig i badkaret och låtsas att jag ligger i havet med min luftmadrass. Kan nog få samma feeling på de minsann, med lite badsalt och  vattenvågors-ljud. Kanske ett par ungar som leker med en badboll och skvätter lite vatten på varandra också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0