söndag

Kollar på hästhoppning och känner mig lite nostalgisk. Tänk att när jag var sex år gjorde jag allting för att få ha en häst på baksidan av vår trädgård. Jag försökte till och med att pappa skulle slippa klippa gräset för att hästen skulle äta det istället. Vilket jag förstår idag kanske inte hade fungerat. Så istället fick jag nöja mig med att klistra upp 100 posters på mina väggar med hästmotiv, köpa hästtidningar och kolla på hästhoppning. Tror att jag är en tjej rakt igenom. När jag var mindre ville jag bli vetrinär, ha häst och nu är jag påväg att bli frisör. Tur jag föddes som tjej och inte kille. Hehe.

Gick en promenad i solen innan. Tänkte på hur skönt det var tills jag kom på att det faktiskt inte var så skönt. Det var asjobbigt och jag längtade nog mest till bara till soffan och one tree hill. En skål med godis också, fast den får jag nog ta imorgon. LISA TA MED GODISET IMORGON! (har du ätit upp det dödar jag dig!)

Snart ska jag dansa.

hjäääääärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0