28 september. kallt och jävligt blåsigt. typ

Jag är i himmelriket, mamma har lagat thaimat i massor!

Idag var jag den yraste människan på jorden när alarmet ringde halv 6. Visste varken in eller ut och hade jag haft sängen i mitten av rummet hade jag antagligen stigit upp på fel sida. Ibland är det bra att möjligheten inte finns. Iskallt och blåset tog jag tåget till skolan och vi har haft frisörteknik hela dagen. Jag och julia färgade, tonade och slingade en kund. På eftermiddagen hjälpte jag Malin med färg, sling och toning också. Båda blev mycket fina och jag är nöjd med dagen. Lite spring och språng på stan på jakt efter en ring med alexandra. Inget napp. Vi prövar imorgon, hehe.

Cyklade ner till träningen och var allmänt väck. Tränade lite själv idag, inför tävlingen. Gud hjälp mig. Lite sådär. Gick iallafall bra och gott sällskap hem. Nöjd och glad. Gladare blev jag dessutom när jag upptäckte maten, mums. Vad som gjorde mig mindre till freds var att jag fick höra att jag var en potentiell 8onde dvärg i de sju dvärgarna. Den där cristiano alltså.

tack hej fuck dig
engelskan väntar, TJOHO!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0